Om föreningen

Timmerflotten 3

Här är föreningen där vi trivs tillsammans.

Timmerflotten 3 är en liten bostadsrättsförening i Stureby, Stockholm. Föreningen består av två huskroppar med sammanlagt 24 lägenheter. Husen ritades av Sture Frölén och uppfördes 1944-45. En av lägenheterna byggdes till dåvarande ryska diplomatens dotter. Den lägenheten är i två plan, övriga lägenheter är i ett plan. Föreningen består av 23 bostadsrätter och en hyresrätt. Lägenheterna är fördelade på 3-4 rum och kök och är 72-77 kvm.

Föreningsens organisationsnummer är: 769608-3398

Styrelsen består av:

Jonas Drakejonas.c.drake@gmail.com076-245 17 63Ordförande
Pernilla Regnérpernilla.regner@gmail.com

Ledamot
Felix Bergenholtzf.bergenholtz@gmail.com072-252 14 62Ledamot
Erik Karlssonkarl.erik.w.karlsson@gmail.com070-2743505Ledamot

Maila styrelsen

Från och med 2016 finns möjlighet att sortera ut matavfallet. Inkastet längst till vänster i vårt sopskåp är till för matavfallet. Det står två små behållare innanför inkastet och det är viktigt att påsarna med avfall kommer i någon av de behållarna. Läs mer om hur matavfall sorteras på Stockholms Vattens hemsida.

www.stockholmvattenochavfall.se

Vi har hjälp med att städa våra källargångar och trapphus. Städningen utförs av städfirman Katti Städ AB. Den som upptäcker fel eller brister kan kontakta styrelsen (som om de har möjlighet kan bistå) med hjälp och råd för att ta ut någon som kan åtgärda upptäckta fel.